مبدل حرارتی صفحه ای بریز

مبدل حرارتی صفحه ای بریز شرکت ره آورد ساعی عبارت است از صفحه های نازک و مقاوم به خوردگی که با دقت و ظرافت خاص در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و یک واحد یکپارچه را تشکیل می دهند.

مجموعه صفحات، متشکل از دو صفحه انتهایی و صفحات میانی ، با استفاده از مواد متصل کننده در شرایط خلاً و در دمای بسیار بالا به یکدیگر متصل میشوند؛ این نوع اتصال، یک مبدل حرارتی یکپارچه را تولید می کند. محصول نهایی که به این روش تولید می شود، مبدل حرارتی صفحه ای بریز بسیار قوی و محکمی است که قابلیت انتقال حرارت با حجم بالا را دارد. انتقال حرارت بسیار بالا ناشی از الگوی اصلی می باشد که برای ایجاد آشفتگی جریان، طراحی شده است.

مبدل حرارتی صفحه ای بریز برای گرم کردن و خنک سازی مایعات تمیز به کار می رود. به علاوه، این مبدل های حرارتی به عنوان واحدهای تبخیر کننده و تبرید کننده نیز به کار می روند.

موارد کاربردی مبدل حرارتی صفحه ای بریز

سیستم های گرمایش و تهویه منطقه ای

واحدهای تهویه هوا و گرم کننده های خورشیدی

پمپ های حرارتی و واحدهای بازیابی حرارت

واحدهای روغن هیدرولیک

سیستم های سرمایشی

واحدهای هوای فشرده

 

مزایای استفاده از مبدل حرارتی صفحه ای بریز

  • قیمت کمتر برای خرید مبدل ها

راندمان عملکردی بسیار بالای ناشی از مواد مورد استفاده برای ساخت این مبدل ها ، موجب شده است که قیمت این نوع مبدل حرارتی در نظر مشتریان، بسیار ایده آل بوده و  در حد مناسب و قابل قبول باشند.

اسلاید مبدل حرارتی صفحه ای بریز

  • فشار و دمای بالای کارکرد

بر خلاف مبدل حرارتی صفحه ای واشردار ، مبدل حرارتی صفحه ای بریز ، فاقد واشرهای لاستیکی بوده و قادرند به صورت پیوسته در شرایط دمایی حداقل ۱۸۰ درجه سانتی گراد تا بیش از ۲۰۰ درجه سانتی گراد عمل می کنند. فشار عملیاتی برای این مبدل ها تا ۳۰ بار تخمین زده شده است.

  • حجم کم سیالهای درون مبدل

بازدهی بالای مبدل حرارتی صفحه ای بریز ، باعث شده که گنجایش سیال های درون مبدل در مقایسه با انواع دیگر مبدل های حرارتی ، تا حداقل مقدار ممکن کاهش یابد .

  • خود تمیزکنندگی

آشفتگی بالای سیال درون صفحات این مبدل ها، تشکیل رسوب و انسداد درون مبدل حرارتی را به حداقل می رساند.

  • حجم فشرده

مبدل حرارتی صفحه ای بریز در مقایسه با یک مبدل حرارتی لوله ای، حدود ۸۰% وزن و فضا را کاهش می دهد.

 

سایر مبدل های حرارتی

مشخصات فنی مبدل حرارتی صفحه ای بریز:

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مبدل حرارتی صفحه ای بریز و همچنین ثبت سفارشات می توانید از راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید.

شماره تلفن ثابت :۰۲۱۸۸۲۴۱۲۷۳- ۰۲۱۶۶۴۹۶۰۳۴
شماره همراه : ۰۹۱۲۱۰۲۹۱۵۸
آدرس ایمیل : info@rahavardSaei.com
آدرس تلگرام : www.telegram.me/Rahavardsaei
آدرس وب سایت : www.Rahavardsaei.com